El grup de difusió de Sants-Montjuïc per la Independència manté el criteri de comunicació que va fixar tres setmanes enrere per seguir i difondre el missatge independentista en les eleccions municipals, un criteri homòleg al que ja havia aplicat a les eleccions al Parlament Europeu l’any passat. Durant la campanya electoral, publicitarà a les seves xarxes socials, amb retuits o M’agrada, i al web, els actes i els missatges independentistes de les coalicions i partits que hagin subscrit, a Barcelona, el compromís de l’Assemblea Nacional Catalana.
Mantindrà la seva neutralitat respecte a qualsevol missatge o posicionament polític propi de cada partit o que no tingui relació directa amb la independència. Respecte a la campanya electoral de l’any passat, varia per tant l’abast de l’acció comunicativa, atès que aleshores incloïa els partits i les coalicions que defensaven, de cara al 9N, el dret a decidir. Entenem que la pauta de comunicació descrita ara es correspon amb el Full de ruta de l’Assemblea.