Grup Difusió
Components:
En aquests moments el grup està format per 8 membres.
Objectius:
- Dinamitzar la comunicació per garantir que totes les persones associades o simpatitzants tinguin coneixement de les estratègies i actuacions que es porten a terme.
- Potenciar el debat pensant en el futur republicà.
- Promoure la participació i implicació dels associats en les accions i responsabilitats adoptades que estan vinculades al Full de Ruta de l’ANC aprovat.
- Ajudar a fer créixer el nombre de persones associades a l’ANC, potenciant les nostres campanyes i fent-les arribar a la gent.
- Ampliar el grup per poder respondre a totes les necessitats assumides.
Responsabilitats del grup:
- Comunicació amb els mitjans de comunicació (LíniaSants, La Marina Digital, etc.)
- Comunicació de les circulars, convocatòries i actes que s’organitzen a:
- Entitats del districte
- Mitjans de comunicació: premsa, ràdio
- Partits polítics i associacions del districte
- Redacció de notes de premsa dels actes programats
- Detectar temes d’interès de l’assemblea per derivar
Tasques derivades:
Entre els membres del grup ens distribuïm la feina responsabilitzant a cadascú d’una tasca concreta que són:
- Gestionar:
· Facebook [http://www.facebook.com/pages/Sants-Montjuïc-per-la-Independència/201442336573928]
· Twitter [https://twitter.com/assembleasmxi]
· Twitter en anglès [https://twitter.com/IndySants]
· Instagram [https://www.instagram.com/assembleasmxi/]
· Pàgina Web [http://smxi.cat/]
· Pàgina Web en anglès [en construcció]
· Àlbums fotogràfics [http://smxi.cat/albums-fotografics]
· Canal YouTube [https://www.youtube.com/user/AssembleaSMxI/videos]
· Correu electrònic [sants-montjuic@assemblea.cat] - Gestionar l’agenda d’activitats planificades.
- Prospecció de futures activitats d’entitats, associacions i partits polítics.
- Correspondència en general
- Resoldre qualsevol incidència, bloquejos, atacs… que es detecten a les xarxes socials.
Freqüència de trobada del grup:
El grup es reuneix un cop cada 2 o 3 setmanes i, en funció del calendari d’actes i urgències que sorgeixen, acorden alguna trobada extra.
La trobada és per coordinar i fer el seguiment de les diferents gestions que cada responsable realitza durant el període entre reunions.
Entre trobades, l’equip s’interrelaciona principalment per intercanviar informacions a través d’un grup de Telegram.
Què necessitem:
Bàsicament poder cobrir tot el volum de tasques i responsabilitats que es desprenen per treballar els objectius del grup, que és abundoses, necessitem créixer.
Per això, per poder créixer fem una crida a participar-hi. Tota persona que pugui dedicar un parell d’hores setmanals serà molt benvinguda.