·
Per uns trens dignes
·
Participa en la campanya “Per uns trens dignes” per defensar el transport públic i avançar cap a la independència.
El dia 5 d’abril a les 12:00 h farem una gran acció de protesta a
l’estació de Renfe de Barcelona Sants.
T’hi esperem!
Per uns trens dignes,
ÚNICA VIA: INDEPENDÈNCIA
