RENFE!?!?

·
Comunicat de l’Assemblea sobre la manifestació d’usuaris del 22 de març

·

En referència a la manifestació convocada per al 22 de març per diferents plataformes d’usuaris de la Renfe, des de l’Assemblea Nacional Catalana volem fer constar que la reiterada voluntat de despolititzar la manifestació de les plataformes convocants, és en si mateixa una posició política, la qual permet que partits i sindicats directament responsables del desgavell ferroviari al qual l’estat ens ha sotmès durant els últims decennis, ara quedin blanquejats de les seves responsabilitats.

COMUNICAT


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *