A Sants-Montjuïc per la Independència ens van cridar l’atenció 3 articles, 2 vídeos, 1 àudio i 1 web publicats la setmana passada, que recomanem:
- Textos:
- Saül Garreta, “Cap a on ens porta el model econòmic si seguim cremant paisatge?” (Nació, 26 d’agost).
- Esperança Camps Barber, “Mazón comença un nou curs polític amb una motxilla plena d’esculls” (Vilaweb, 27 d’agost).
- Joan Manzano, “Què compra l’electorat a Catalunya?” (La República, 28 d’agost).
- Vídeos:
- La cercavila de la Festa Major de Sants (Barcelona Street, Youtube, 25 d’agost, 15:55).
- Sants 3 Ràdio entrevista Rosa Agramunt i Jesús Ventura, de Sants-Montjuïc per la Independència (Sants 3 Ràdio, Youtube, 27 d’agost, 23:35).
- Àudio: El nou episodi del caos a Rodalies (El Matí de Catalunya Ràdio, Catalunya Ràdio, 25 d’agost, 13:38).
- Web: El català és negoci. El portal de l’ús del català a les empreses.
Recomanacions de la tria anterior, del 18 al 24 d’agost. Si voleu consultar altres tries de recomanacions ho podeu fer clicant l’etiqueta “imprescindibles” que trobareu al final d’aquest article.