A Sants-Montjuïc per la Independència ens van cridar l’atenció 3 articles, 2 vídeos, 1 àudio i 1 web publicats la setmana passada, que recomanem:
- Textos:
- Joan Mollà, “Ens hi juguem l’Assemblea” (De Sants estant, 25 de juny).
- Montserrat Nebrera, “Salvar el soldat Sánchez?” (El Nacional, 26 de juny).
- Quico Sallés, “Els friquis” (El Món, 27 de juny).
- Vídeos:
- El discurs del nord-català Pere Mateu amb motiu de la Flama del Canigó (Vilaweb, Youtube, 24 de juny, 1:27).
- L’espot de la campanya “La independència és urgent: et queixes o actues?” (Assemblea Nacional Catalana, Youtube, 27 de juny, 0:33).
- Àudio: L’entrevista a David Fernández, després que el govern català hagi decidit degradar el premi Guillem Agulló (No ho sé, RAC1, 27 de juny, 10:19).
- Web: El recull, amb mapa, dels pisos amb llicència turística als Països Catalans
Recomanacions de la tria anterior, del 16 al 22 de juny.
Si voleu consultar altres tries de recomanacions ho podeu fer clicant l’etiqueta “imprescindibles” que trobareu al final d’aquest article.