A Sants-Montjuïc per la Independència ens van cridar l’atenció 3 articles, 2 vídeos, 1 àudio i 1 web publicats la setmana passada, que recomanem:
- Textos:
- Sílvia Barroso, “Cafè per a tothom en flames” (El Món, 19 d’agost).
- Montserrat Dameson, “Al català que se l’agafa amb paper de fumar” (El Nacional, 23 d’agost).
- Enric Serra, “Catalunya del sud, com la del nord” (El Punt Avui, 23 d’agost).
- Vídeos:
- L’actuació dels Castellers d’Estocolm i els Xiquets de Copenhaguen al Kulturfestivalen d’Estocolm (Haciéndose el sueco, Youtube, 18 d’agost, 1:59).
- El pregó de la Festa Major de Sants 2025 (Sants 3 Ràdio, Youtube, 23 d’agost, 24:40 – a partir del minut 18:45).
- Àudio: La conversa amb Òscar Escuder, de la Plataforma per la Llengua, sobre l’augment de denúncies per discriminació lingüística (El Suplement, Catalunya Ràdio, 23 d’agost, 9:40).
- Web: Tot sobre el doblatge: els secrets del doblatge en català.
Recomanacions de la tria anterior, de l’11 al 17 d’agost. Si voleu consultar altres tries de recomanacions ho podeu fer clicant l’etiqueta “imprescindibles” que trobareu al final d’aquest article.