Espoli fiscal

?Aquest proper dissabte, 22 de juny, d’11:00 a 13:00, a l’estació de Fabra i Puig (abans Sant Andreu-Arenal) de Barcelona, la sectorial de Gent Gran juntament amb diverses territorials convoca una concentració en protesta per la falta d’inversions a la ?xarxa de Rodalies a causa de l’espoli fiscal deh l’Estat espanyol.

Contra l’espoli i la falta de recursos tots al carrer.??


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *