Vaga general del 14 de novembre. Ens afegim a la manifestació de la tarda

L’ANC dóna suport a la convocatòria dels sindicats catalans i crida a la mobilització ciutadana el 14N com a un dia de VAGA NACIONAL, GENERAL I SOCIAL i que ha estat convocada en als  països del sud d’Europa i a la qual Catalunya s’hi incorpora plenament des de la seva realitat nacional. 
És dins d’aquest context que les assemblees territorials del Barcelonès convoquen els seus adherits a participar en la manifestació d’aquesta la tarda a Barcelona.

Des de Sants, sortirem en grup a les 17h des del passatge Fructuós Gelabert de Cotxeres. No oblideu les estelades!!


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *