A Sants-Montjuïc per la Independència ens van cridar l’atenció 3 articles, 2 vídeos, 1 àudio i 1 web publicats la setmana passada, que recomanem:
- Textos:
- Marina Bou, ”Missatge d’una màquina reproductiva a Pablo Casado” (La República, 7 de febrer)
- Vicent Partal, ”S’ha acabat. I ells han entrat en el caos” (Vilaweb, 7 de febrer)
- Ruth Gumbau, ”I ara, el judici” (Nació Digital, 8 de febrer)
- Vídeos:
- El cara a cara sobre el judici del procés entre Aamer Anwar i Marc Molins (Preguntes Freqüents, TV3, 9 de febrer, 51:28)
- El testimoni de la diputada Jenn Díaz sobre violència masclista al Parlament de Catalunya. (Nació digital TV, 7 de febrer, 4:37)
- Àudio: L’entrevista a Gabriel Rufián sobre l’ús de les xarxes socials a la política i les fakenews(Revolució 4.0, Catalunya Ràdio, 10 de febrer, 20:39)
- Web: ”Tu votes, tu comptes” la campanya pel vot a candidatures independentistes a les eleccions a les Cambres de Comerç.
- Recomanacions de la tria anterior, del 28 de gener al 3 de febrer de 2019
- Índex general de recomanacions: “Tot allò que volies saber sobre la independència (i mai vas gosar preguntar)”