A Sants-Montjuïc per la Independència ens van cridar l’atenció 3 articles, 2 vídeos, 1 àudio i 1 web publicats la setmana passada, que recomanem:
- Textos:
- Josep Costa, “Som una nació!” (El Món, 4 de febrer).
- Maria Vila Redon, “Resistència zombie” (Nació Digital, 3 de febrer).
- Jordi Barbeta, “El totalitarisme de les aparences” (El Nacional, 5 de febrer).
- Vídeos:
- Els exiliats a Brussel·les valoren la sentència del TJUE que limita els supòsits d’extradició (Telenotícies, TV3, 31 de gener, 1:30).
- La roda de premsa de presentació de la Confer`ència Nacional del Moviment Civil Independentista (Assemblea Vídeo, Assemblea Nacional Catalana, 2 de febrer, 19:05).
- Àudio: L’entrevista al professor Joan Sanrom`a, de “Donar veu a la memòria” sobre el cicle de memòria històrica “La Desbandá 1937” a La Lleialtat Santsenca (Ràdio Hostafrancs, 2 de febrer, 16:18).
- Web: Llegir en català: L’associació d’editorials independents.
Recomanacions de la tria anterior, del 23 al 29 de gener de 2023.
Si voleu consultar altres tries de recomanacions ho podeu fer clicant l’etiqueta “imprescindibles” que trobareu al final d’aquest article.