A Sants-Montjuïc per la Independència ens van cridar l’atenció 3 articles, 2 vídeos, 1 àudio i 1 web publicats la setmana passada, que recomanem:
- Textos:
- La Vanguardia entrevista al President de la Generalitat (La Vanguardia, 3 de setembre)
- Germà Capdevila ”Of the nota” (El Punt Avui, 2 de setembre)
- Empar Moliner, “Consideracions urgents a l’excusiva” (Ara, 31 d’agost)
- Vídeos:
- Per tot això i molt més, inscriu-te a La Diada del Sí.(Assemblea Nacional Catalana, 29 d’agost, 0:32)
- El món al revés (by Mariano Rajoy). (Òmnium Cultural, 31 d’agost, 0:38)
- Àudio:El debat a quatre veus sobre la cooficialitat del català i el castellà a la futura República Catalana”. (El Sumplement, Catalunya Ràdio, 3 de setembre, 25:18)
- Web: Marxa de Torxes 2017
- Recomanacions de la tria anterior, del 21 al 27 d’agost de 2017
- Índex general de recomanacions: “Tot allò que volies saber sobre la independència (i mai vas gosar preguntar)”