A Sants-Montjuïc per la Independència ens van cridar l’atenció 3 articles, 2 vídeos, 1 àudio i 1 web publicats la setmana passada, que recomanem:
- Textos:
- Alerta Solidària, “De sis anys i mig de presó a ni un sol dia: En Brian, absolt!” (Alerta Solidària, 20 de maig).
- Mònica Planas, “Benvingut, Mr Borbó” (Ara, 20 de maig).
- Salvador Cardús, “Ni que fos impossible, no hi renunciaria” (La República, 20 de maig).
- Vídeos:
- L’entrevista a Toni Abat, advocat de l’Assemblea, sobre la querella presentada per l’entitat amb motiu del CatalanGate (Assemblea Vídeo, Assemblea Nacional Catalana, 19 de maig, 10:00).
- La reacció de Valtonyc davant del “No” definitiu de la justícia belga d’extraditar-lo (Telenotícies, TV3, 17 de maig, 1:55).
- Àudio: Les noves revelacions de José Manuel Villarejo sobre l’Operació Catalunya (La competència, RAC1, 18 de maig, 11:09.
- Web: Via Pirinenca: Les inscripcions són obertes!
Recomanacions de la tria anterior, del 9 al 15 de maig de 2022.
Si voleu consultar altres tries de recomanacions ho podeu fer clicant l’etiqueta “imprescindibles” que trobareu al final d’aquest article.