Comunicat de l’Assemblea Nacional Catalana en relació a la difamació del Partit Popular (PP) d’Altafulla

L’ANC, com a organització transversal que treballa per aconseguir de manera pacífica i democràtica la independència de Catalunya, condemna la lamentable equiparació d’un acte democràtic, pacífic, obert i participatiu com és una assemblea general, amb el nazisme. Aquest fet suposa una inacceptable manca de respecte tant pels membres i simpatitzants de l’ANC com per, sobretot, les víctimes del nazisme. En aquest sentit, l’Assemblea es reserva el dret de dur a terme les accions legals que consideri oportunes davant aquest atac.

L’Assemblea entén que aquesta comparació i banalització del nazisme, que se suma a moltes d’altres que s’han fet anteriorment, respon a la manca d’arguments i de propostes de certs partits i entitats que s’oposen a la voluntat majoritària dels catalans de decidir lliurement el seu futur. Perduda la batalla dels arguments, només els queda l’insult com a resposta.

L’ANC sempre ha defensat un projecte inclusiu que busca sumar les voluntats de tothom que vulgui viure en un país més just i pròsper, independentment del seu sentiment de pertinença, ètnia o creença. La nostra és una lluita en positiu i per un futur millor, mai basat en l’odi cap als altres pobles i ciutadans.

És per això que l’Assemblea continuarà treballant com ha fet fins ara, per tal d’assolir democràticament un nou Estat que ofereixi un futur millor a tots els catalans, estiguin o no a favor de l’Estat propi.

Independència és Llibertat,
Catalunya nou Estat