Comunicat de Carme Forcadell a les territorials i sectorials de l’ANC

anc regio00_5Benvolguts companys i companyes,

Avui ha fet un any des que ens vam constituir com a assemblea i hem d’estar orgullosos de la feina feta, sé que el secretariat hem fet moltes coses malament i us en demano disculpes, sé que no hem sabut complir moltes de les vostres expectatives, però malgrat tot som aquí, hem fet avançar l’independentisme, hem fet història i el nostre procés no té marxa enrere. Això ha estat gràcies a la voluntat popular i a la feina de tantes persones que han treballat amb l’Assemblea.

Agraeixo la feina de les territorials i de les sectorials; sense el vostre esforç res no hauria estat possible i us demano que continueu treballant amb el mateix coratge i energia.

Coneixem els errors comesos i cadascú hem d’assumir la nostra responsabilitat, però també hem de saber que el nostre procés ha generat il·lusió i esperança i que no podem decebre a la bona gent que treballa des de fa temps per la independència del nostre país.

Sempre dic que s’aprèn més dels erros que dels encerts i espero que també aquest cop serà així i que els errors comesos no es tornaran a repetir en en futur. Gràcies per la feina, per l’esforç i per la vostra il·lusió.

Visca Catalunya lliure!

Carme Forcadell