Acta de coordinació del 26 de juliol de 2016

Assistents: Ferran Alejandre, Clara Delgado, Leo Delgado, Ricard Mañé, Anton Josep Matheu, Francesc Mercader, Joan Mollà, Neus Peraire, Ricard Pons, Lídia Rodrigo, Christian Selva.

Ordre del dia.

  1. Aprovació de l’acta de reunió anterior.
  2. Festa Major.
  3. Responsable d’accions.
  4. Campanya d’estiu de l’ANC.
  5. Parades i multiparades.
  6. Guerra de banderes.
  7. Difusió.
  8. Altres.

 

1. S’aprova l’acta de la reunió del 19 de juliol.

2. Sobre l’equip de so Informa el Ferran Alejandre. Ha parlat amb el tècnic de l’equip de la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec. Creu que posen massa condicions. Podem llogar, per 270€,  l’equip que ens proporciona l’Oleguer Forcades. No necessita punt de llum, cosa que simplifica el muntatge perquè no cal cable. Havia parlat amb el Linus Puchal, que ens deixaria el seu equip, però pensem que és millor no tornar a demanar-li un favor. A més, caldria punt de llum. Decidim encarregar-li a l’Oleguer. Ho farà el Ferran Alejandre. Sobre el cartell l’Eli Miró es posarà en contacte amb la Rut perquè el faci. Es pot aprofitar tot el que hi hagi a la web de l’ANC sobre l’11S (logo, eslògan, samarreta…) Hi ha de constar la informació de l’activitat: FESTEGEM LA REPÚBLICA. L’escaleta serà:

  • 18h Obertura de parades i joc de coneixement de l’entorn.
  • 19h Presentació de l’acte.
  • 19:10h Espectacle amb Quim Vila Cap a l’Espai Sideral (si no ens matem abans entre nosaltres)
  • 20:30h Parlaments: Albert Cabús, Coordinador de SMxI i Natàlia Esteve, vicepresidenta de l’ANC
  • Per acabar: Brinbis i petit piscolabis

Decidim també començar a fer-ne difusió . El Joan Mollà ho farà entrar a l’Indepensants d’aquesta setmana. De gorres en volem 2.000. Ja s’han encarregat les cartolines per a la seva elaboració.

3. Es molt possible que els propers dies ens calgui mobilitzar-nos per fer costat a les nostres institucions. Cal que cada AT pugui organitzar-se en el mínim temps possible. Des del Barcelonès es demana que cada AT tingui un responsable d’accions, que pugui rebre la informació de l’ANC i passar-la ràpidament a l’equip de coordinació i a tots els associats. El Ricard Mañé es comproment a fer-ho fins al 21 d’agost i després ho podrà fer l’Albert Cabús, que ja serà aquí, o el Francesc Mercader.

4. El material està penjat a la web. A marxandatge hi haurà sis fulletons (sanitat, refugiats, rodalies, pobresa energètica, manca de sobirania i póster calendari) per si en volem per a les parades. Les permanències seguiran sent dilluns, dimecres i dijous fins a finals de juliol. Les dues primeres setmanes d’agost seran dilluns i dijous, després els dies 17 i 18 i ja concretarem la resta del mes. Demanarem voluntaris per parades i permanències. El Joan Mollà farà els doodles.

5. Informa el Ricard Pons. Parades: Tenim permisos pels dies 20, 21, 22, 23, 24 i 25 i per la Festa Major de 18 a 21h. Falta veure si es podran fer totes. Multiparades: Ahir es va fer revisió del material i hi ha un tendal trencat que no se sap de qui és (el material de SMxI està marcat). Les properes multiparades seran el 25 de setembre a Molins de Rei i el 2 d’octubre a Ciutat Vella (és la primera del Barcelonès)

6. A la sala de plens del Districte han desaparegut la bandera catalana i la de Barcelona. Ciutadans feia pressió perquè es pengés l’espanyola, fins ara no se’ls havia fet cas, però la nova regidora les ha tret totes. Aquestes banderes s’havien penjat quan era regidor en Jordi Martí. Parlarem amb la Lluïsa perquè ens expliqui com ho veu. Es proposa iniciar una campanya de signatures entre les entitats. Una altra idea és anar tots amb les nostres samarretes al primer ple de Districte. De moment, com que cada cop que ha hagut un nou regidor l’hem anat a saludar, decidim fer una petició perquè ens rebi la regidora durant la Festa Major. Aleshores podrem demanar-li:

  • Reposar de les banderes de la sala de plens.
  • Posar una estelada al balcó l’11 de setembre.
  • Col·locar un màstil a la plaça Ramon Torres, com el que es va posar a la plaça del Setge del Poble-sec.

7. Indepensants: L’entrada la farà el Joan Mollà i serà sobre la campanya d’estiu i l’11S o bé sobre el que hagi passat aquesta setmana. També hi entrarà la informació de l’acte del 26A i dirà que ja s’ha obert la inscripció de l’11S i que quan hi hagi samarretes, en tindrem al local.

8. No hi ha més temes a tractar

La reunió s’acaba a les 21h. Les properes dues setmanes (els dimarts 2 i 9 d’agost) no hi ha reunió. L’equip de Coordinació es tornarà a trobar el 16 d’agost.

 


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>